Number of the records: 1  

Reklama

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Vysekalová, Jitka, 1941- - Author
    3., aktualiz. a dopl. vyd. - Praha : Grada, 2010 - 208 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-3492-7
    Marketing
      Mikeš, Jiří, - Author
     reklama a propagace  reklamní strategie  marketingová komunikace
     příručky
    Call numberC 361.564
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Reklama
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 361.564   

    Title statementReklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
    Portion of titleJak dělat reklamu
    Spine TitleReklama - jak dělat reklamu
    Main entry-name Vysekalová, Jitka, 1941- (Author)
    Edition statement3., aktualiz. a dopl. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2010
    Phys.des.208 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3492-7
    National bibl. num.cnb002131557
    Edition Marketing (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Mikeš, Jiří, 1942- (Author)
    Subj. Headings reklama a propagace * reklamní strategie * marketingová komunikace
    Form, Genre příručky
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 659.1 , 659.113 , 658.8:316.77 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201012/contents/nkc20102131557_1.pdf
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Reklama
    Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.