Number of the records: 1  

Srovnávací pedagogika

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Průcha, Jan, 1934-2021 - Author
    3., aktualizované vydání - 333 stran ; 20 cm
    ISBN 978-80-262-0870-9
     srovnávací pedagogika
     monografie
    Call numberC 362.651
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Srovnávací pedagogika
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 09.12.2024)C 362.651   

    Title statementSrovnávací pedagogika : mezinárodní komparace vzdělávacích systémů / Jan Průcha
    Portion of titleMezinárodní komparace vzdělávacích systémů
    Main entry-name Průcha, Jan, 1934-2021 (Author)
    Edition statement3., aktualizované vydání
    PublicationPraha : Portál, 2015
    Phys.des.333 stran ; 20 cm
    ISBN978-80-262-0870-9
    National bibl. num.cnb002692073
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings srovnávací pedagogika
    Form, Genre monografie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC (048.8) , 37.013.74
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    BranchReservations
    Lidická volný výběr1
    Total1
    Srovnávací pedagogika
    Kam směřuje vzdělávání ve světě? Jaká je situace českého školství ve srovnání se zahraničním? Jakými metodami se dnes vzdělávací systémy objektivně porovnávají? Kniha odpovídá na tyto aktuální otázky a popisuje významné trendy, které určují podobu a výsledky vzdělávání v různých zemích od předškolního až po vysokoškolské. Na základě řady analýz autor nabízí hodnocení stavu českého školství ve srovnání se vzdělávacími systémy v zahraničí, především v zemích Evropské unie a členských státech OECD. Teoretický výklad je doplněn řadou příkladů a výsledků statistických výzkumů. Kniha je určena studentům pedagogických oborů, sociálních věd a ekonomie, učitelům a pracovníkům státní správy ve školství. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.