Number of the records: 1  

Poznáváme zvířata podle stop

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Hecker, Frank, 1963- - Author
    139 stran : barevné ilustrace ; 20 cm
    ISBN 978-80-7433-135-0
      Obrtel, Radoslav, - Translator
     živočichové  stopy živočichů  chování živočichů  fauna
     atlasy
    Call numberC 364.185
    Umístění 591 - Obecná zoologie
    Poznáváme zvířata podle stop
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 364.185   

    Uniform title Welche Tierspur ist das?. Česky
    Title statementPoznáváme zvířata podle stop / Frank Hecker ; z německého originálu Welche Tierspur ist das? ... přeložil Radoslav Obrtel
    Main entry-name Hecker, Frank, 1963- (Author)
    Publication[Líbeznice] : Víkend, 2015
    Phys.des.139 stran : barevné ilustrace ; 20 cm
    ISBN978-80-7433-135-0 Kč 299.00
    National bibl. num.cnb002737593
    NoteObsahuje rejstřík
    Another responsib. Obrtel, Radoslav, 1925-2011 (Translator)
    Subj. Headings živočichové * stopy živočichů * chování živočichů * fauna - Evropa střední
    Form, Genre atlasy
    Conspect591 - Obecná zoologie
    UDC 592/599 , 591.52 , 591.5 , 591.9 , (4-191.2) , (084.42)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru591 - Obecná zoologie
    Document kindBOOKS
    Poznáváme zvířata podle stop
    V naší přírodě žije mnoho zvířat, která jen vzácně vidíme, ale každé z nich zanechává nějakou známku o své přítomnosti. Klasickou stopou je otisk nohy, ovšem stopou může být kmen stromu zbavený kůry, kaliště v lesní půdě, zemní nora, nebo kopeček hlíny na louce, ohlodaná jedlová šiška, ukousnutá větvička, hnízdo v křoví, vaječná skořápka, peří, trus nebo vývržek. Pozornému a zkušenému stopaři mohou stopy zvířat hodně povědět o jejich přítomnosti a chování. • Nalezenou stopu si snadno vyhledáte a bezpečně určíte • 125 nejdůležitějších zvířecích stop v přírodě, na poli, v lese • Více než 260 barevných fotografií. Zdroj anotace: Srovname.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.