Number of the records: 1  

Naštěstí (ne)máme mléko

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Gaiman, Neil, 1960- - Author
    1. vydání - 145 stran : ilustrace ; 19 cm
    ISBN 978-80-00-04042-4
      Eliáš, Petr, - Translator   Riddell, Chris, - Illustrator
     anglické příběhy  fantasy příběhy  publikace pro děti
    Call numberC 194.444 Nejmenší čtenáři
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 04.09.2024)C 194.444 b   
    Rožnov k vypůjčeníC 194.444 R   

    Uniform title Fortunately, the milk. Česky
    Title statementNaštěstí (ne)máme mléko / Neil Gaiman ; ilustroval Chris Riddell ; přeložil Petr Eliáš
    Varying form of titleNaštěstí máme mléko
    Naštěstí nemáme mléko
    Main entry-name Gaiman, Neil, 1960- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationPraha : Albatros, 2015
    Phys.des.145 stran : ilustrace ; 19 cm
    ISBN978-80-00-04042-4 Kč 229.00
    National bibl. num.cnb002737545
    NotePřeloženo z angličtiny
    Users/Intended Audience NotePro čtenáře od 7 let
    Another responsib. Eliáš, Petr, 1986- (Translator)
    Riddell, Chris, 1962- (Illustrator)
    Form, Genre anglické příběhy * fantasy příběhy * publikace pro děti
    Conspect821.111-3 - Anglická próza, anglicky psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.111-32 , (0:82-322.9) , 821-93
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruNejmenší čtenáři
    Document kindBOOKS
    Prožijte jedno neobyčejné ráno v představách mistra fantasy Neila Gaimana Představte si úplně obyčejné ráno: vstanete, nasypete si do misky křupinky a chcete si je zalít mlékem. Ale ouha, mléko došlo. Co by hodný tatínek pro své děti neudělal! Jde a koupí mléko. Jenže kde je tak dlouho? V tu chvíli se obyčejné ráno změní ve zcela neobyčejný den. Nejsou to děti, kdo zažívá jedno prapodivnější dobrodružství za druhým. S vesmírnými příšerami, nejobludnějšími obludami, stegosaury a poníky se nesetkávají děti, ale… táta. A co to mléko? Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.