Number of the records: 1
Olej, Marián, 1983- - Author
1. vydání - 159 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-265-0423-8
přímý marketing persuaze obchodní komunikace komunikační dovednosti řízení vztahů se zákazníky
příručkyCall number C 364.506 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Jak získávat klienty a zákazníky : referenční byznys / Marián Olej Portion of title Referenční byznys Main entry-name Olej, Marián, 1983- (Author) Edition statement 1. vydání Publication Brno : BizBooks, 2015 Phys.des. 159 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-265-0423-8 National bibl. num. cnb002749025 Note Terminologický slovník Subj. Headings přímý marketing * persuaze * obchodní komunikace * komunikační dovednosti * řízení vztahů se zákazníky Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.849.2 , 316.776.33 , 316.776 , 316.77:81'42 , 005.346 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků! Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výkonově? A máte obavu z toho, že dlouhodobě nebudete mít dostatečný počet klientů/zákazníků? Co kdyby existoval způsob tento problém vyřešit, tuto obavu vyléčit? Chcete zakusit jaký je to pocit vědět, že máte vždy dostatečnou poptávku? Jaké to je, když víte, že prodáte, protože lidé rádi koupí… Kniha vám názorným způsobem odhalí, - jak získávat nové klienty/ zákazníky tak, aniž byste o ně museli urputně bojovat - jak si vybírat doporučení od vašich stávajících klientů/ zákazníků - nejefektivnější způsoby, jak si domluvit osobní schůzku - jak udělat ze získávání referencí zábavnou disciplínu, která rozhodne o vašem úspěchu Tato kniha je pro všechny, kterým skutečně záleží na dlouhodobém přísunu klientů/zákazníků – ať už jste finančním poradcem, realitním makléřem, prodejcem kosmetiky, telefonních tarifů, domácích spotřebičů, výživovým poradcem, účetním, architektem, grafikem,webdesignerem, fotografem, psychologem, svatebním koordinátorem nebo jakýmkoliv jiným obchodníkem či řemeslníkem. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1