Number of the records: 1  

Jak získávat klienty a zákazníky

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Olej, Marián, 1983- - Author
    1. vydání - 159 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-265-0423-8
     přímý marketing  persuaze  obchodní komunikace  komunikační dovednosti  řízení vztahů se zákazníky
     příručky
    Call numberC 364.506
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Jak získávat klienty a zákazníky
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 364.506   

    Title statementJak získávat klienty a zákazníky : referenční byznys / Marián Olej
    Portion of titleReferenční byznys
    Main entry-name Olej, Marián, 1983- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationBrno : BizBooks, 2015
    Phys.des.159 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-265-0423-8
    National bibl. num.cnb002749025
    NoteTerminologický slovník
    Subj. Headings přímý marketing * persuaze * obchodní komunikace * komunikační dovednosti * řízení vztahů se zákazníky
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.849.2 , 316.776.33 , 316.776 , 316.77:81'42 , 005.346 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Jak získávat klienty a zákazníky
    Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků! Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výkonově? A máte obavu z toho, že dlouhodobě nebudete mít dostatečný počet klientů/zákazníků? Co kdyby existoval způsob tento problém vyřešit, tuto obavu vyléčit? Chcete zakusit jaký je to pocit vědět, že máte vždy dostatečnou poptávku? Jaké to je, když víte, že prodáte, protože lidé rádi koupí… Kniha vám názorným způsobem odhalí, - jak získávat nové klienty/ zákazníky tak, aniž byste o ně museli urputně bojovat - jak si vybírat doporučení od vašich stávajících klientů/ zákazníků - nejefektivnější způsoby, jak si domluvit osobní schůzku - jak udělat ze získávání referencí zábavnou disciplínu, která rozhodne o vašem úspěchu Tato kniha je pro všechny, kterým skutečně záleží na dlouhodobém přísunu klientů/zákazníků – ať už jste finančním poradcem, realitním makléřem, prodejcem kosmetiky, telefonních tarifů, domácích spotřebičů, výživovým poradcem, účetním, architektem, grafikem,webdesignerem, fotografem, psychologem, svatebním koordinátorem nebo jakýmkoliv jiným obchodníkem či řemeslníkem. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.