Number of the records: 1  

Multikulturní výchova v procesu literární komunikace

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Adámková, Jana, 1984- - Author
    1. vyd. - Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2014 - 136 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-244-4412-3, ISBN 978-80-244-4864-0
    Odborná publikace
     literární komunikace  literární výchova  multikulturní výchova  pedagogický výzkum  literární texty  integrovaná výuka  základní školy
     monografie
    Multikulturní výchova v procesu literární komunikace
    Title statementMultikulturní výchova v procesu literární komunikace / Jana Kusá
    Main entry-name Adámková, Jana, 1984- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2014
    Phys.des.136 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-244-4412-3 neprodejné
    978-80-244-4864-0
    National bibl. num.cnb002681611
    Ser.statement/add.entry Univerzita Palackého. Odborné publikace
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    NoteNad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta
    Subj. Headings literární komunikace * literární výchova * multikulturní výchova * pedagogický výzkum * literární texty * integrovaná výuka * základní školy
    Form, Genre monografie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 82:37.016 , 801.82 , 316.72/.75:37.035 , 37.012 , 316.77:82 , 371.314.6 , 373.3 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Multikulturní výchova v procesu literární komunikace
    Monografie předkládá koncepční rámec multikulturní literární výchovy a mapuje současný stav a možnosti implementace multikulturních témat do literární výchovy v sekundárním školství. Teoretická analýza přináší vymezení kultury, multikulturní výchovy a její konceptuální báze. Autorka se dále věnuje postavení literární výchovy v současném vzdělávání a pojednává o možnostech propojení vzdělávacích obsahů multikulturní a literární výchovy. Posuzuje také roli čítanky a učitele při zavádění multikulturní výchovy do edukačního procesu. V další části textu prezentuje výsledky dvou výzkumných šetření, a to obsahové analýzy čítankových souborů z hlediska jejich multikulturních aspektů a dotazníkového šetření s učiteli literární výchovy, které zachycuje aktuální stav multikulturní literární výchovy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.