Number of the records: 1  

Český jazyk pro 5. ročník základní školy

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Vyd. 1. - Brno : Didaktis, c2007 - 124 s. : barev. il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-7358-071-1
      Horáčková, Martina - Author
     čeština
     učebnice základních škol
    Call numberC 365.468
    Umístění
    Český jazyk pro 5. ročník základní školy
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské nedostupnýC 365.468 b   

    Title statementČeský jazyk pro 5. ročník základní školy / [Martina Horáčková ... et al.]
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Didaktis, c2007
    Phys.des.124 s. : barev. il. ; 24 cm
    ISBN978-80-7358-071-1 Kč 159,00
    Note"Učebnicová sada pro vzdělávací obor Český jazyk a literatura je zpracována podle Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání"--Tit. s.
    Another responsib. Horáčková, Martina (Author)
    Subj. Headings čeština
    Form, Genre učebnice základních škol
    Conspect811.162.3 - Čeština
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 811.162.3 , (075.2)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Český jazyk pro 5. ročník základní školy
    Publikace v neotřelé grafické podobě navazuje na koncepci učebnice 4. ročníku. Učebnicí provází šest průvodních dětských postav, které jsou žákům blízké svým vyjadřováním i způsobem uvažování. Prostřednictvím učebnice si žáci nenásilnou formou osvojí veškeré učivo požadované závaznými vzdělávacími programy; zahrnuto je i učivo rozšiřující. Východiskem výkladu i cvičení jsou poutavé texty z nejrůznějších oborů, které přinášejí řadu zajímavých poznatků a podněcují zájem o další vědní disciplíny (dějepis, literární výchova, vlastivěda, botanika, …). Zařazeny jsou i propracované slohové oddíly rozvíjející schopnost písemné i ústní komunikace a porozumění textům různých žánrů a forem. V Průvodci pro učitele jsou k učebnicové sadě navrženy a podrobně popsány čtyři projekty reflektující průřezová témata. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.