Number of the records: 1
České děti jako čtenáři
Prázová, Irena - Author
První vydání - 135 stran : ilustrace ; 23 cm
ISBN 978-80-7491-492-8, ISBN 978-80-7050-653-0
Homolová, Kateřina - Author Landová, Hana, - Author Richter, Vít, - Author
2011-2020 2013-2014
dětská četba dětské čtenářství výchova ke čtenářství dětští čtenáři čtenářská gramotnost knihovny
kolektivní monografie výzkumné zprávyCall number C 365.952 Umístění 028 - Čtení. Čtenářství Title statement České děti jako čtenáři / Irena Prázová, Kateřina Homolová, Hana Landová, Vít Richter Main entry-name Prázová, Irena (Author) Edition statement První vydání Publication Brno : Host ; Praha : Národní knihovna České republiky, 2014 Phys.des. 135 stran : ilustrace ; 23 cm ISBN 978-80-7491-492-8 978-80-7050-653-0 Kč 249,00 National bibl. num. cnb002765758 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Language note Anglické resumé Another responsib. Homolová, Kateřina (Author)
Landová, Hana, 1978- (Author)
Richter, Vít, 1949- (Author)
Subj. Headings 2011-2020 * 2013-2014 * dětská četba - Česko - 2011-2020 * dětské čtenářství - Česko - 2011-2020 * výchova ke čtenářství - Česko - 2011-2020 * dětští čtenáři - Česko * čtenářská gramotnost * knihovny - Česko Form, Genre kolektivní monografie * výzkumné zprávy Conspect 028 - Čtení. Četba UDC 028.5 , 028.1-053.2 , 028.6 , 028.5-053.5 , 028.1 , 026/027 , (437.3) , (048.8:082) , (047.31) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 028 - Čtení. Čtenářství Document kind BOOKS Čtou děti? Co čtou a kolik toho přečtou? Obstojí vůbec kniha a čtení v konkurenci nových médií? Nebo je pravda, že dnešní děti vlastně nečtou? Kniha přináší výsledky prvního reprezentativního výzkumu českého dětského čtenářství od šesti do čtrnácti let, který realizoval v letech 2013 a 2014 Knihovnický institut Národní knihovny České republiky. Výzkum se zaměřil jak na vztah dětí k četbě, tak na specifika čtenářského chování (jako je například vnímání čtení knih dětmi, frekvence čtení, žánrové preference atd.). Důraz byl rovněž kladen na analýzu rodiny a školy, jež mají na děti v tomto směru největší vliv. Zvláštní pozornost byla věnována také vztahu dětí ke knihovnám. Závěrem kniha shrnuje doporučení vyplývající z tohoto výzkumu, na jejichž základě by mohli rodiče, učitelé či knihovníci podpořit rozvoj dětského čtenářství. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1