Number of the records: 1  

České děti jako čtenáři

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Prázová, Irena - Author
    První vydání - 135 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-7491-492-8, ISBN 978-80-7050-653-0
      Homolová, Kateřina - Author   Landová, Hana, - Author   Richter, Vít, - Author
    2011-2020 2013-2014
     dětská četba  dětské čtenářství  výchova ke čtenářství  dětští čtenáři  čtenářská gramotnost  knihovny
     kolektivní monografie  výzkumné zprávy
    Call numberC 365.952
    Umístění 028 - Čtení. Čtenářství
    České děti jako čtenáři
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory k vypůjčeníC 365.952 ČD   

    Title statementČeské děti jako čtenáři / Irena Prázová, Kateřina Homolová, Hana Landová, Vít Richter
    Main entry-name Prázová, Irena (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationBrno : Host ; Praha : Národní knihovna České republiky, 2014
    Phys.des.135 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-7491-492-8
    978-80-7050-653-0 Kč 249,00
    National bibl. num.cnb002765758
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Homolová, Kateřina (Author)
    Landová, Hana, 1978- (Author)
    Richter, Vít, 1949- (Author)
    Subj. Headings 2011-2020 * 2013-2014 * dětská četba - Česko - 2011-2020 * dětské čtenářství - Česko - 2011-2020 * výchova ke čtenářství - Česko - 2011-2020 * dětští čtenáři - Česko * čtenářská gramotnost * knihovny - Česko
    Form, Genre kolektivní monografie * výzkumné zprávy
    Conspect028 - Čtení. Četba
    UDC 028.5 , 028.1-053.2 , 028.6 , 028.5-053.5 , 028.1 , 026/027 , (437.3) , (048.8:082) , (047.31)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru028 - Čtení. Čtenářství
    Document kindBOOKS
    České děti jako čtenáři
    Čtou děti? Co čtou a kolik toho přečtou? Obstojí vůbec kniha a čtení v konkurenci nových médií? Nebo je pravda, že dnešní děti vlastně nečtou? Kniha přináší výsledky prvního reprezentativního výzkumu českého dětského čtenářství od šesti do čtrnácti let, který realizoval v letech 2013 a 2014 Knihovnický institut Národní knihovny České republiky. Výzkum se zaměřil jak na vztah dětí k četbě, tak na specifika čtenářského chování (jako je například vnímání čtení knih dětmi, frekvence čtení, žánrové preference atd.). Důraz byl rovněž kladen na analýzu rodiny a školy, jež mají na děti v tomto směru největší vliv. Zvláštní pozornost byla věnována také vztahu dětí ke knihovnám. Závěrem kniha shrnuje doporučení vyplývající z tohoto výzkumu, na jejichž základě by mohli rodiče, učitelé či knihovníci podpořit rozvoj dětského čtenářství. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.