Number of the records: 1  

Jihočeský kraj v globální ekonomice

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Váchal, Jan, 1946- - Author
    1. vydání - 291 stran : grafy ; 21 cm
    ISBN 978-80-86277-82-0
    2004-2016
     regionální rozvoj  zemědělská výroba  potravinářský průmysl  malé a střední podnikání  cestovní ruch  trh práce  globalizace
     Jihočeský kraj (Česko : 2000-)
     kolektivní monografie
    Call numberC 368.113
    Umístění 332 - Regionální ekonomika
    Jihočeský kraj v globální ekonomice
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 368.113   
    Lidická ( region )jen prezenčněC 368.113 P   

    Title statementJihočeský kraj v globální ekonomice / Jan Váchal et al.
    Main entry-name Váchal, Jan, 1946- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationPraha : Setoutbooks.cz, 2016
    Phys.des.291 stran : grafy ; 21 cm
    ISBN978-80-86277-82-0
    National bibl. num.cnb002797554
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings 2004-2016 * regionální rozvoj - Česko * zemědělská výroba - Česko * potravinářský průmysl - Česko * malé a střední podnikání - Česko * cestovní ruch - Česko * trh práce - Česko * globalizace * Jihočeský kraj (Česko : 2000-)
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika
    UDC 332.055.2 , 631.15 , 663/664 , 658.114-022.54/.55 , 338.48 , 331.5 , 316.422 , (437.319) , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru332 - Regionální ekonomika
    Document kindBOOKS
    Jihočeský kraj v globální ekonomice
    V odborné kolektivní monografii jsou popsány hlavní sektory jihočeské ekonomiky v období od roku 2004 do současnosti a zaměřuje se na vliv globalizace a globalizačních procesů, analýzu trhu práce, malého a středního podnikání, analýzu inovačních aktivit firem, zemědělské výroby a potravinářského průmyslu. Věnuje se též uplatnění regionálních potravin jako jednoho z prvků moderní gastronomie a motivaci k cestě jako determinující podmínky úspěšné marketingové komunikace podniků a institucí cestovního ruchu. Souhrnným způsobem též popisuje spolupráci s Ruskou federací. Zkoumání oblasti managementu zahrnuje analýzu stakeholderů malých a středních firem, analýzu řízení lidských zdrojů a investic do lidského kapitálu, včetně analýzy jazykového vzdělávání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.