Number of the records: 1
Sperry, Rachel Wagner
Vydání první - 102 stran ; 23 cm
ISBN 978-80-262-1115-0
Pohl, Olga von, - Translator
děti předškolního věku výchova dítěte emoce sebeovládání
metoda FLIP IT
metodické příručkyCall number C 369.852 Umístění 37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání. Výchova v rodině Uniform title Flip it!. Česky Title statement Komunikace v problémových situacích s dítětem v MŠ / Rachel W. Sperry ; z anglického originálu Flip it! Transforming challenging behavior přeložila Olga Pohl Main entry-name Sperry, Rachel Wagner Edition statement Vydání první Publication Praha : Portál, 2016 Phys.des. 102 stran ; 23 cm ISBN 978-80-262-1115-0 National bibl. num. cnb002827938 Another responsib. Pohl, Olga von, 1973- (Translator)
Subj. Headings metoda FLIP IT Subj. Headings děti předškolního věku * výchova dítěte * emoce * sebeovládání Form, Genre metodické příručky Conspect 159.92 - Vývojová psychologie. Individuální psychologie UDC 316.346.32-053.4 , 37.03-053.2 , 159.942 , 159.923.5 , (072) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání. Výchova v rodině Document kind BOOKS Kniha nabízí dospělým tipy, jak pozitivně reagovat na každodenní náročné situace a problematické chování dětí ve věku od tří do osmi let. Přehledným způsobem provází učitele i členy rodiny jednotlivými kroky, jejichž zapamatování usnadňují piktogramy a obrázky. Během čtení si můžete zapisovat své úvahy a procvičovat si své reakce podle příslušných kroků nad fotografiemi problematických situací. Dospělý s dítětem mluví o jeho pocitech, o hranicích a chování, které se od něj čeká. Pomocí otázek ho vede k tomu, aby samo našlo řešení, a nabízí tipy a nápady, které mohou pomoci. Rachel Sperry vystudovala magisterský obor sociální práce. Specializuje se na práci s malými dětmi a věnuje se rozvíjení jejich psychické odolnosti. Působila jako učitelka v mateřské škole pro děti s poruchou sluchu a v současné době pracuje v centru, které se zabývá duševním zdravím dětí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1