Number of the records: 1  

Počty pro předškoláky

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kneblová, Hana, 1976- - Author
    52 stran : barevné ilustrace ; 25 cm
    ISBN 978-80-7424-105-5
      Lada, Josef, - Illustrator
     počítání  děti předškolního věku  matematické myšlení
     populárně-naučné publikace  obrazové publikace  publikace pro děti
    Call numberC 377.561
    Umístění 51 - Matematika. Teoretická matematika
    Počty pro předškoláky
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory nedostupnýC 377.561 ČD   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 03.02.2025)C 377.561 b   
    Suché Vrbné k vypůjčeníC 377.561 SV   
    Vltava k vypůjčeníC 377.561 Va   

    Title statementPočty pro předškoláky / Josef Lada, Hana Kneblová
    Main entry-name Kneblová, Hana, 1976- (Author)
    PublicationLiberec : Dialog, 2018
    Phys.des.52 stran : barevné ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-7424-105-5
    National bibl. num.cnb002982477
    NoteIlustrace Josef Lada
    Users/Intended Audience NotePro předškolní výuku dětí
    Another responsib. Lada, Josef, 1887-1957 (Illustrator)
    Subj. Headings počítání * děti předškolního věku * matematické myšlení
    Form, Genre populárně-naučné publikace * obrazové publikace * publikace pro děti
    Conspect51 - Matematika
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC 51-3 , 316.346.32-053.4 , 51:165 , (0.062) , (084.11) , (0.053.2)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru51 - Matematika. Teoretická matematika
    Document kindBOOKS
    Počty pro předškoláky
    Tato půvabná publikace s obrázky Josefa Lady je určena pro předškolní výuku dětí. Vyžaduje nezbytnou spolupráci dítěte s rodiči nebo pedagogy v mateřské škole. Předpokládá, že si dítě osvojí počítání do deseti. Naučí děti chápat odlišnosti a charakter věcí, například čeho je více, čeho méně a čeho stejně, co je větší a co menší, co je dole a co nahoře, co je vpředu a co je vzadu, co je první, druhé anebo třetí, co je vpravo a co vlevo, co je podobné a co odlišné, kolik je odlišných či stejných zvířat nebo věcí atd. Plnění zadaných úkolů nebude probíhat u všech dětí stejným tempem. Vždy je nutné prověřit, jestli už dítě zadané úkoly zvládlo a zda splnění úkolů odpovídá jeho schopnostem. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.