Number of the records: 1  

Pedagogická diagnostika v MŠ

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Syslová, Zora, 1964- - Author
    Vydání první - 125 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-1324-6
      Kratochvílová, Jana, - Author   Fikarová, Táňa, - Author
     mateřské školy  děti předškolního věku  pedagogická diagnostika  portfolio (pedagogika)  školní zralost
     monografie
    Call numberC 377.695
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Pedagogická diagnostika v MŠ
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 377.695   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 377.695 v1   

    Title statementPedagogická diagnostika v MŠ : práce s portfoliem dítěte / Zora Syslová, Jana Kratochvílová, Táňa Fikarová
    Main entry-name Syslová, Zora, 1964- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Portál, 2018
    Phys.des.125 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-262-1324-6
    National bibl. num.cnb002962553
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Kratochvílová, Jana, 1964- (Author)
    Fikarová, Táňa, 1983- (Author)
    Subj. Headings mateřské školy * děti předškolního věku * pedagogická diagnostika * portfolio (pedagogika) * školní zralost
    Form, Genre monografie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 373.24 , 316.346.32-053.4 , 37.013.77 , 37.091.3.011/.012 , 373.29 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Document kindBOOKS
    Pedagogická diagnostika v MŠ
    Kniha se zaměřuje na problematiku pedagogické diagnostiky jako východiska individualizovaného předškolního vzdělávání. Teorie je doplněna praktickými příklady z praxe v mateřské škole. Cenná je kapitola věnovaná přechodu dítěte z mateřské do základní školy, respektive školní zralosti. Přínosem je prakticky pojaté téma vedení portfolií dětí obohacené o zkušenosti s vedením portfolia dítěte v zahraničí. Publikace obsahuje základní témata týkající se pedagogické diagnostiky, jakými jsou zásady, metody a proces diagnostikování včetně nejčastějších chyb, které se při zjišťování informací o dětech objevují. Kniha je určena učitelům a ředitelům mateřských škol, ale i studentům SPgŠ a studentům VŠ oboru Učitelství pro mateřské školy a Předškolní pedagogika. Mohou ji využít také učitelé vysokých i středních škol oborů zaměřených na předškolní vzdělávání. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.