Number of the records: 1
Ambientní média v reklamě
Šula, Tomáš, 1984- - Author
1. vydání - 137 stran : barevné ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-7454-682-2
ambientní média reklama a propagace design
monografieCall number C 378.011 Umístění 659 - Propagace. Reklama Title statement Ambientní média v reklamě : význam designu při tvorbě ambientních médií / Tomáš Šula Portion of title Význam designu při tvorbě ambientních médií Main entry-name Šula, Tomáš, 1984- (Author) Edition statement 1. vydání Publication Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2017 Phys.des. 137 stran : barevné ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-7454-682-2 National bibl. num. cnb002953740 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Language note Anglické resumé Subj. Headings ambientní média * reklama a propagace * design Form, Genre monografie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1-028.76 , 659.1 , 7.05 , (048.8) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Document kind BOOKS Ambientní média jsou nestandardní, netradiční nebo ad-hoc média, která působí mimo domovy cílové skupiny (out-of-home). Dokáží velmi dobře přitáhnout pozornost diváků (čtenářů, posluchačů,…), vzbudit zvědavost, vzbudit „buzz“ okolo značky. Tato publikace podává kompletní obraz o vnímání ambientních médií a vlivu grafického a průmyslového designu na jejich zpracování, včetně doporučení pro úspěšnou tvorbu tohoto typu nosiče. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve ZlíněLoading…
Number of the records: 1