Number of the records: 1  

Poppy Borůvková

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Brown, Jennie K. - Author
    1. vydání - 166 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-253-3594-9
      Soukup, Václav - Translator
     americké romány  fantasy romány  publikace pro děti
    Call numberC 378.895 Střední školní věk
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 378.895 b   
    Rožnov vypůjčeno (do 04.10.2024)C 378.895 R   
    Suché Vrbné nedostupnýC 378.895 SV   
    Suché Vrbné k vypůjčeníC 378.895 SV1   

    Unifikovaný název Return to Power Academy. Česky
    Údaje o názvuPoppy Borůvková. Poprask na Akademii / Jennie K. Brownová ; z anglického originálu Poppy Mayberry, return to Power Academy přeložil Václav Soukup
    Část názvuPoprask na Akademii
    Záhlaví-jméno Brown, Jennie K. (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelPraha : Fragment, 2018
    Fyz.popis166 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-253-3594-9 Kč 229,00
    Číslo nár. bibl.cnb002990963
    Poznámky k uživatelskému určeníPro čtenářky od 9 let
    Dal.odpovědnost Soukup, Václav (Překladatel)
    Forma, žánr americké romány * fantasy romány * publikace pro děti
    Konspekt821.111(73)-3 - Americká próza
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    MDT 821.111(73)-31 , 821-93 , (0:82-312.9)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběruStřední školní věk
    Druh dok.KNIHY
    Poppy se vrací zpět na Akademii zvláštních schopností a ovládá ne jednu, ale dvě zvláštní schopnosti! Budou se jí však na něco hodit?  Poppy Borůvková je nadšená. Zjistila totiž, že je sklonkař, takže má nadání ovládat DVĚ mimořádné schopnosti! Její radost však trvá jen do chvíle, kdy se vrátí na Akademii zvláštních schopností – tentokrát jako poradce. Na Poppy a její kamarády Elii, Logana a Sama tady totiž čekají nejméně dva oříšky, které budou muset rozlousknout: zachránit školu před novým učitelem herectví a jeho děsivým muzikálem, ale taky vyřešit záhadná zmizení studentů… Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.