Number of the records: 1
Sharp, Byron - Author
241 stran ; 24 cm
ISBN 978-80-7390-618-4
Knihy Omega
Sumcov, Petr, - Translator
obchodní značky řízení značky marketing management konkurenceschopnost identita organizace
příručkyCall number C 378.982 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Uniform title How brands grow, what marketers don't know. Česky Title statement Jak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov Main entry-name Sharp, Byron (Author) Publication Praha : Dobrovský, 2018 Phys.des. 241 stran ; 24 cm ISBN 978-80-7390-618-4 National bibl. num. cnb002995407 Edition Knihy Omega (Dobrovský) Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy a bibliografii Another responsib. Sumcov, Petr, 1969- (Translator)
Subj. Headings obchodní značky * řízení značky * marketing * management * konkurenceschopnost * identita organizace Form, Genre příručky Conspect 005 - Management. Řízení UDC 658.626 , 658.8 , 005 , 339.137.2 , 005.336 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Kniha vyvrací některé marketingové mýty a popisuje 11 zákonitostí nákupního chování zákazníků.Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální. Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou formou pro všechny obchodníky. Je to první kniha svého druhu, která prezentuje zákonitosti obchodu a propagace. Nejvýraznějším kladem této knihy je, že pravidla a zákonitosti v ní fungují v různé době i v různých částech světa. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeLoading…
Number of the records: 1