Number of the records: 1  

Školák se speciálními vzdělávacími potřebami

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kendíková, Jitka - Author
    136 stran : ilustrace ; 30 cm
    ISBN 978-80-7496-305-6
    Dobrá škola
      Trousilová, Anna - Illustrator
     děti školního věku  speciální vzdělávací potřeby  rozvoj pozornosti  sociální dovednosti  sociální komunikace  emoce
     metodické příručky  pracovní listy
    Call numberB 57.020
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Školák se speciálními vzdělávacími potřebami
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 57.020   

    Title statementŠkolák se speciálními vzdělávacími potřebami / Jitka Kendíková ; ilustrace: Anna Trousilová
    Main entry-name Kendíková, Jitka (Author)
    PublicationPraha : Raabe, [2017]
    Copyright notice date©2017
    Phys.des.136 stran : ilustrace ; 30 cm
    ISBN978-80-7496-305-6
    National bibl. num.cnb002893528
    Edition Dobrá škola
    NoteObálkový podnázev: praktická příručka s pracovními listy a metodickými pokyny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Trousilová, Anna (Illustrator)
    Subj. Headings děti školního věku * speciální vzdělávací potřeby * rozvoj pozornosti * sociální dovednosti * sociální komunikace * emoce
    Form, Genre metodické příručky * pracovní listy
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 316.346.32-053.5 , 37.04 , 37.037 , 316.61 , 316.77 , 159.942 , (072) , (076.1)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Školák se speciálními vzdělávacími potřebami
    Publikace Školák se speciálními vzdělávacími potřebami přináší nápady, jak pracovat s těmito žáky v průběhu plnění školní docházky, a to jak ve výuce, tak mimo ni. Příručka je určena pedagogům, učitelům i jejich asistentkám, poradenským pracovníkům, speciálním pedagogům a školním psychologům a také rodičům. V teoretickém úvodu připomíná legislativní rámec problematiky, definuje některé pojmy, nastiňuje možnosti spolupráce s odborníky a představuje nástroje vhodné pro práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Poskytuje také metodický návod, jak s publikací pracovat. Druhou část příručky tvoří pracovní listy přehledně rozdělené do osmi tematicky zpracovaných kapitol. Ty se zaměřují zejména na trénink pozornosti a paměti, sociálních dovedností a komunikace, orientaci v prostoru a čase nebo emocionální výchovu. Najdete zde ale i část věnovanou nadaným žákům. Pracovní listy jsou zajímavě výtvarně zpracovány. Jednotlivé kresby přinesou nejen poučení, ale díky umu ilustrátorky také pobaví. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.