Number of the records: 1  

Tichá síla

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Cain, Susan, 1968- - Author
    Vydání první - 231 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN 978-80-262-1367-3
      Fafejta, Ondřej, - Translator
     děti a mládež  introverze  extraverze  interpersonální vztahy
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 381.930
    Umístění 159.923 - Psychologie osobnosti
    Tichá síla
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 15.11.2024)C 381.930   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 381.930 a   

    Uniform title Quiet power. Česky
    Title statementTichá síla : tajné přednosti introvertních dětí / Susan Cain ; z anglického originálu přeložil Ondřej Fafejta
    Main entry-name Cain, Susan, 1968- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Portál, 2018
    Phys.des.231 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN978-80-262-1367-3
    National bibl. num.cnb003001635
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Another responsib. Fafejta, Ondřej, 1973- (Translator)
    Subj. Headings děti a mládež * introverze * extraverze * interpersonální vztahy
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect159.92 - Vývojová psychologie. Individuální psychologie
    UDC 316.346.32-053.2 , 159.923-021.342 , 159.923-021.341 , 316.472.4 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.923 - Psychologie osobnosti
    Document kindBOOKS
    Tichá síla
    Průvodce světem a přednostmi introvertů je určený plachým i introvertním dospívajícím, jejich rodinám a okolí.Introverti tvoří zřejmě více než třetinu lidské populace. Kniha pojednává o výhodách, které sebou introverze i plachost přinášejí a může naučit, jakým způsobem všechny tyto jedinečné vlastnosti a schopnosti plně využít. V jednotlivých kapitolách se zaměřuje na školu, mezilidské kontakty a vztahy, koníčky i domov. V závěru nechybí praktické rady rodičům a doslov pro učitele. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.