Number of the records: 1  

Génius Leonardo da Vinci

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kent, Jane - Author
    41 nečíslovaných stran : barevné ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-7585-184-0
    Drobek ;
      Muñoz, Isabel - Illustrator   David, Přemysl, - Translator
     Leonardo, da Vinci, 1452-1519
    15.-16. století
     výtvarní umělci  umělci  objevitelé a vynálezci  renesance
     publikace pro děti  populárně-naučné publikace
    Call numberC 386.002
    Umístění 001 - Informatika. Znalosti. Objevy a vynálezy
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory nedostupnýC 386.002 ČD   

    Title statementGénius Leonardo da Vinci / ilustrace: Isabel Munoz ; texty: Jane Kent
    Cover TitleLeonardo da Vinci
    Main entry-name Kent, Jane (Jane V.) (Author)
    PublicationPraha : Dobrovský s.r.o., 2019
    Phys.des.41 nečíslovaných stran : barevné ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-7585-184-0
    National bibl. num.cnb003080228
    Edition Drobek (Dobrovský) ; 23
    NoteZ italštiny? přeložil Přemysl David
    Another responsib. Muñoz, Isabel (Illustrator)
    David, Přemysl, 1989- (Translator)
    Subj. Headings Leonardo, da Vinci, 1452-1519 * 15.-16. století * výtvarní umělci - Itálie - 15.-16. století * umělci - Itálie - 15.-16. století * objevitelé a vynálezci - 15.-16. století * renesance - Itálie
    Form, Genre publikace pro děti * populárně-naučné publikace
    Conspect00 - Věda. Všeobecnosti. Základy vědy a kultury. Vědecká práce
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC (0.053.2) , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru001 - Informatika. Znalosti. Objevy a vynálezy
    Document kindBOOKS
    V knize se představí sám Leonardo da Vinci a osobně děti provede nejdůležitějšími okamžiky svého života.Populárně naučná publikace ukazuje dětem život a dílo renesančního umělce, stručný text doplňují celostránkové ilustrace. Na konci knihy je časová osa da Vinciho života a krátký test znalostí. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.