Number of the records: 1  

Jak se stát pirátem

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Cowell, Cressida, 1966- - Author
    Vydání druhé - 225 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN 978-80-7529-732-7
    Brio
      Špaček, Silvestr Vandrovec, - Translator
     anglické příběhy  publikace pro děti
    Call numberC 386.727/2 Střední školní věk
    BranchPlaceInfoSignature
    Suché Vrbné k vypůjčeníC 386.727/2 SV   
    Vltava k vypůjčeníC 386.727/2 Va   

    Uniform title How to be a pirate. Česky
    Title statementJak se stát pirátem / napsala a ilustrovala Cressida Cowellová ; z anglického originálu How to be a pirate ... přeložil Silvestr Vandrovec Špaček
    Cover TitleJak vycvičit draka : jak se stát pirátem
    Main entry-name Cowell, Cressida, 1966- (Author)
    Edition statementVydání druhé
    Publication[Praha] : Slovart, s.r.o., 2019
    Phys.des.225 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN978-80-7529-732-7
    National bibl. num.cnb003073065
    Edition Brio (Slovart)
    NoteNa hřbetu označení: 2
    Users/Intended Audience NotePro čtenáře od 9 let
    Another responsib. Špaček, Silvestr Vandrovec, 1980- (Translator)
    Z cyklu Škyťák Šelmovská Štika III. 2
    Jak vycvičit draka. 2
    Form, Genre anglické příběhy * publikace pro děti
    Conspect821.111-3 - Anglická próza, anglicky psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.111-32 , 821-93 , (0:82-32)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruStřední školní věk
    Document kindBOOKS
    Z cyklu Škyťák Šelmovská Štika III. 2
    Jak vycvičit draka. 2
    Pokračování dobrodružných a veselých vzpomínek Škyťáka Šelmovské Štiky III., což byl skutečně skvělý a obávaný vikinský bojovník i amatérský přírodovědec. Známý byl dokonce i jako drakomluvec. Tentokrát se se Škyťákem podíváme na moře. Pátrání po pokladu slavného piráta Truchlovouse Trudného začíná plavbou na ostrov lebkolvů, slepých draků, kteří neumějí létat, ale o to jsou nebezpečnější. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.