Number of the records: 1
Na cestě ke kvalitní škole
285 stran : ilustrace ; 24 cm
ISBN 978-80-7598-392-3
Řízení školy
Hrubá, Jana, - Editor Chvál, Martin - Editor
školy školy autoevaluace školy pedagogická evaluace management školy
sborníkyCall number C 391.959 Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Title statement Na cestě ke kvalitní škole / Jana Hrubá, Martin Chvál (eds.) Publication Praha : Wolters Kluwer, 2019 Phys.des. 285 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-7598-392-3 National bibl. num. cnb003080736 Edition Řízení školy (Wolters Kluwer ČR) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Hrubá, Jana, 1939- (Editor)
Chvál, Martin (Editor)
Subj. Headings školy * školy - Česko * autoevaluace školy * pedagogická evaluace * management školy Form, Genre sborníky Conspect 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání UDC 371 , 37.012 , 37.011/.012 , 371.1 , (437.3) , (082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Document kind BOOKS V rámci národního projektu Cesta ke kvalitě se uskutečnila v letech 2009 až 2012 celá řada vzdělávacích aktivit a aktivit podporujících výměnu zkušeností mezi školami v oblasti vlastního hodnocení školy. V projektu vzniklo též mnoho publikací, které jsou v elektronické podobě stále dostupné na internetu. Výjimečné postavení mezi nimi mělo šest čísel bulletinu Na cestě ke kvalitě, vždy tematicky zaměřených na určitou fázi autoevaluace školy. Tehdejší šéfredaktorka bulletinu Jana Hrubá spolu s Martinem Chválem, hlavním manažerem projektu, vybrali pro aktuální publikaci nakladatelství Wolters Kluwer ty nejlepší texty z bulletinů, které mají nadčasovou platnost a mohou být užitečné jak pro začínající, tak pro zkušené vedoucí pracovníky škol, kteří si uvědomují svoji nenahraditelnou roli na cestě ke kvalitní škole. Jsme přesvědčeni o tom, že autoevaluace je pro ředitele klíčovým nástrojem řízení školy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1