Number of the records: 1
Funcke, Amelie, 1959- - Author
Vydání první - 199 stran ; 21 cm
ISBN 978-80-262-1531-8
Rachow, Axel, - Author Hubková, Jindra, - Translator
sociální komunikace komunikační dovednosti veřejné vystupování dotazování diskuse
populárně-naučné publikaceCall number C 391.060 Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace Uniform title Fragen-Kollektion. Česky Title statement Jakou otázku máte nejradši? : jednoduché i rafinované způsoby ptaní v seminářích, trénincích a workshopech / Amelie Funcke, Axel Rachow ; z německého originálu Die Fragen-Kollektion přeložila Jindra Hubková Main entry-name Funcke, Amelie, 1959- (Author) Edition statement Vydání první Publication Praha : Portál, 2019 Phys.des. 199 stran ; 21 cm ISBN 978-80-262-1531-8 National bibl. num. cnb003102352 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Rachow, Axel, 1961- (Author)
Hubková, Jindra, 1959- (Translator)
Subj. Headings sociální komunikace * komunikační dovednosti * veřejné vystupování * dotazování * diskuse Form, Genre populárně-naučné publikace Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace UDC 316.77 , 316.77:81'42 , 808.51 , 316.776 , (0.062) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 316.77 - Interpersonální komunikace Document kind BOOKS Jedním ze základních nástrojů při činnostech, jako je trénink nebo facilitace skupin, je schopnost klást vhodné otázky. Dva odborníci na komunikaci v této knize shromáždili svůj výběr nejúčinnějších – klasických i netradičních – otázek pro nejtypičtější situace, k nimž dochází při seminářích, prezentacích či moderování skupin. Podrobně je tak pojednáno o 48 otázkách, přičemž u každé z nich autoři popisují, pro jaký kontext je vhodná, co je jejím cílem a výhodou, k čemu se nehodí a jak zacházet s odpověďmi. Autoři se zabývají i tím, jak lze otázky kombinovat a nabízejí také jejich využití při kreativních aktivitách. Strukturovaná a informačně nabitá kniha je doplněna přehledy otázek a pracovními listy. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1