Number of the records: 1  

Co se děje, když se děje počasí

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Konečná, Sabina, 1986- - Author
    1. vydání - 47 stran : barevné ilustrace ; 29 cm
    ISBN 978-80-00-05704-0
      Marková, Tereza - Author   Bera, Misha - Illustrator
     počasí
     populárně-naučné publikace  publikace pro děti
    Call numberB 58.424
    Umístění 551.5 - Meteorologie. Klimatologie. Počasí
    Co se děje, když se děje počasí
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníB 58.424 b   

    Title statementCo se děje, když se děje počasí / Sabina Konečná, Tereza Marková & Misha Bera
    Main entry-name Konečná, Sabina, 1986- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationV Praze : Albatros, 2019
    Phys.des.47 stran : barevné ilustrace ; 29 cm
    ISBN978-80-00-05704-0 Kč 249,00
    National bibl. num.cnb003161494
    Note"Ilustrovala Misha Bera"--Tiráž. Pro nakladatelství Albatros připravilo nakladatelství B4U Publishing
    Users/Intended Audience NotePro čtenáře od 6 let
    Another responsib. Marková, Tereza (Author)
    Bera, Misha (Illustrator)
    Subj. Headings počasí
    Form, Genre populárně-naučné publikace * publikace pro děti
    Conspect551 - Geologie. Meteorologie. Klimatologie
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC 551.515 , (0.062) , (0.053.2)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru551.5 - Meteorologie. Klimatologie. Počasí
    Document kindBOOKS
    Co se děje, když se děje počasí
    Už vás někdy napadlo, jaký tvar má dešťová kapka? Proč fouká vítr? Odkud se bere sníh? Jak se to stane, že začne bouřka? Co je to jíní, a co jinovatka? Odpovědi na tyto otázky a ještě mnoho dalšího se dozvíte na stránkách téhle knížky, která se celá zabývá náramně zajímavou oblastí: počasím. Průvodcem vám nebude nikdo jiný než zkušená meteoroložka, rosnička Rozárka. Tak neváhejte, chyťte ji za packu a běžte se společně podívat, co se děje, když se děje počasí! Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.