Number of the records: 1  

Dalajlamova kočka a umění příst

  1. sound recording

    sound recording


     Michie, David, 1962- - Author
    1. vydání - 1 online zdroj
      Vlčková, Petra - Translator   Matoušková, Lucie, - Performer
     Bstan-'dzin-rgya-mtsho, dalajlama XIV., 1935-
    20.-21. století
     duchovní cesta  štěstí  tibetský buddhismus  učení buddhismu  dalajlamové
    Buddhismus Duchovní cesta Meditace-relaxace
     anglicky psané romány  náboženské romány  elektronické zdroje  audioknihy
    (Nakl.č. MP5109 )
    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementDalajlamova kočka a umění příst / David Michie, Petra Vlčková
    Main entry-name Michie, David, 1962- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationPraha : Mluvící kniha, 2014
    Phys.des.1 online zdroj
    NoteNázev ze zvukové stopy. Nahrávka vznikla podle
    Další poznámkaNahrávka vyrobena ve studiu KTN v roce
    Délka06 : 38 hod.
    NoteK DISPOZICI V HUDEBNÍM ODDĚLENÍ, POUZE KE STAŽENÍ PRO ČTENÁŘE, JIMŽ ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍ ZNEMOŽŇUJE ČETBU!
    Another responsib. Vlčková, Petra (Translator)
    Matoušková, Lucie, 1973- (Performer)
    Subj. HeadingsBuddhismus Duchovní cesta Meditace-relaxace
    Subj. Headings Bstan-'dzin-rgya-mtsho, dalajlama XIV., 1935- * 20.-21. století * duchovní cesta - buddhistické pojetí * štěstí - buddhistické pojetí * tibetský buddhismus * učení buddhismu * dalajlamové - Tibet (Čína) - 20.-21. století
    Form, Genre anglicky psané romány * náboženské romány * elektronické zdroje * audioknihy
    Conspect133 - Ezoterismus. Okultismus
    UDC 24 , 133.2 , 2-584.5 , 221-584.5 , 233-584.5 , 24-584.5 , 243.4-584.5 , 244.82-584.5 , 258-584.5 , 27-584.5 , 28-584.5 , 26-584.5 , 17.023.34 , 24-1/-9 , 243.4 , (515) , 243-725 , 821.111-31 , (0:82-312.2) , 821-312.2 , (0.034.2)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindELECTRONIC RESOURCES
    Volné pokračování vyprávění kočky Jeho Svátosti Dalajlamy je tentokrát o podstatě štěstí a o kočičím předení.
    Loading…
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.