Number of the records: 1
Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy
Fasnerová, Martina - Author
1. vydání - 137 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-244-5610-2
Monografie
Fasnerová, Martina.
čtenářská gramotnost čtení vyučovací metody základní školy pedagogický výzkum
kolektivní monografieCall number C 396.792 Umístění 373.3 - Základní školství Title statement Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy / Martina Fasnerová a kol. Main entry-name Fasnerová, Martina (Author) Edition statement 1. vydání Publication Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2019 Phys.des. 137 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-244-5610-2 National bibl. num. cnb003171923 Ser.statement/add.entry Univerzita Palackého. Monografie Note Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Language note Anglické resumé Another responsib. Navazuje na: Fasnerová, Martina. Aspekty čtenářství žáků elementárního ročníku základní školy
Another responsib. Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta (Publisher)
Navazuje na Fasnerová, Martina. Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy
Subj. Headings čtenářská gramotnost * čtení * vyučovací metody * základní školy - Česko * pedagogický výzkum - Česko Form, Genre kolektivní monografie Conspect 373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání UDC 028.1 , 37.016:028-028.31 , 37.091.3 , 373.3 , 37.012 , (437.3) , (048.8:082) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 373.3 - Základní školství Document kind BOOKS References (1) - BOOKS Publikace navazuje svým obsahem na monografii Aspekty čtenářství žáků elementárního ročníku základní školy, která vyšla v roce 2017. Obsahuje výzkumné šetření, které se zabývalo korelací vyučovací metody prvopočátečního čtení a psaní a úrovně čtenářské gramotnosti na konci druhého ročníku základní školy. Bylo zjišťováno, zda výběr vyučovací metody (analyticko-syntetická, genetická) ovlivňuje úroveň čtenářské gramotnosti, zejména v oblasti porozumění textu, orientace v textu a vysuzování závěrů. Uvedené oblasti čtenářské gramotnosti byly zjišťovány prostřednictvím didaktického testu a výsledky byly statisticky vyhodnoceny a okomentovány. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1