Number of the records: 1
Základy marketingu
Chalupský, Vladimír, 1956- - Author
1. vyd. - Praha : Mezinárodní organizace novinářů, 1991 - 122 s. : il. ; 29 cm
ISBN 80-214-0247-4
Učební texty vysokých škol
učebnice vysokých školTitle statement Základy marketingu / Vladimír Chalupský Main entry-name Chalupský, Vladimír, 1956- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Mezinárodní organizace novinářů, 1991 (Kyjov : Grafia) Phys.des. 122 s. : il. ; 29 cm ISBN 80-214-0247-4 Kčs 10,00 National bibl. num. cnb000066966 Edition Učební texty vysokých škol Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Note Pozn.. 500 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Users/Intended Audience Note Určeno pro posluchače fakulty strojní Another responsib. Vysoké učení technické v Brně
Form, Genre učebnice vysokých škol Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1