Number of the records: 1
Marketingové řízení
Skřivánek, Zdeněk, 1940- - Author
Vyd. 1. - Pardubice : Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích, 1991 - 2 sv. (154, 216 s.) : il. ; 21 cm
ISBN 80-85113-29-5, ISBN 80-85113-30-9
Lošťáková, Hana, - Author Makarov, Věroslav - Author Machač, Otakar, - Author
marketingový management
učebniceTitle statement Marketingové řízení / Zdeněk Skřivánek, Hana Lošťáková, Věroslav Makarov Main entry-name Skřivánek, Zdeněk, 1940- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Pardubice : Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích, 1991 Phys.des. 2 sv. (154, 216 s.) : il. ; 21 cm ISBN 80-85113-29-5 80-85113-30-9 National bibl. num. cnb002416576 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Note Autoři 2. dílu: Zdeněk Skřivánek, Hana Lošťáková, Otakar Machač. Nad názvem: Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích, katedra ekonomiky a řízení chemického průmyslu. 300 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy Users/Intended Audience Note Určeno pro posluchače VŠCHT v Pardubicích, účastníky licenčního studia a pracovníky průmyslové praxe Another responsib. Lošťáková, Hana, 1953- (Author)
Makarov, Věroslav (Author)
Machač, Otakar, 1935- (Author)
Another responsib. Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích. Katedra ekonomiky a řízení chemického průmyslu
Subj. Headings marketingový management Form, Genre učebnice Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8:005 , (075) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1