Number of the records: 1  

Knížka pro začínající učitelky mateřských škol

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kotová, Marcela, 1976- - Author
    Vydání první - 133 stran ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-1721-3
     učitelky mateřských škol  vzdělávací programy  předškolní výchova  osobnostní a sociální výchova  hry
     metodické příručky
    Call numberC 399.660
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Knížka pro začínající učitelky mateřských škol
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 25.11.2024)C 399.660   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) vypůjčeno (do 15.11.2024)C 399.660 a   

    Title statementKnížka pro začínající učitelky mateřských škol / Marcela Kotová
    Main entry-name Kotová, Marcela, 1976- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Portál, 2021
    Phys.des.133 stran ; 23 cm
    ISBN978-80-262-1721-3
    National bibl. num.cnb003267447
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings učitelky mateřských škol * vzdělávací programy * předškolní výchova * osobnostní a sociální výchova * hry
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 373.211.24-055.2 , 37.091.214 , 373.2 , 37.032/.035 , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Document kindBOOKS
    Knížka pro začínající učitelky mateřských škol
    Práce s dětmi je krásná, ale za úsměvem spokojených a šikovných dětí stojí velká dřina. Náplní práce paní učitelky není jen zajistit předškolní výchovu, ale i vzdělávání předškolních dětí. Snaží se rozvíjet jejich celkovou osobnost dítěte, tak aby z mateřské školy odcházely optimálně rozvinuté na základě svých možností a zájmů, a to po stránce tělesné, psychické, rozumové. Tato kniha vám zjednodušeně vysvětlí některé pojmy, přiblíží práci učitelky, vysvětlí režim v mateřské škole a poslouží jako návod k tvoření příprav. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.