Number of the records: 1  

Co mají společného zvířata a lidé

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Hanáčková, Pavla - Author
    1. vydání - 35 stran : barevné ilustrace ; 29 cm
    ISBN 978-80-00-06061-3
      Lebeševa, Daša - Illustrator
     srovnávací psychologie  etologie  lidské chování
     populárně-naučné publikace  publikace pro děti
    Call numberB 59.266
    Umístění 159.92 - Duševní vývoj. Srovnávací psychologie
    Co mají společného zvířata a lidé
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory k vypůjčeníB 59.266 ČD   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníB 59.266 b   

    Title statementCo mají společného zvířata a lidé / Pavla Hanáčková, Dasha Lebesheva
    Main entry-name Hanáčková, Pavla (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationV Praze : Albatros, 2021
    Phys.des.35 stran : barevné ilustrace ; 29 cm
    ISBN978-80-00-06061-3
    National bibl. num.cnb003310150
    Note"Ilustrovala Dasha Lebesheva"--Tiráž. Pro nakladatelství Albatros připravilo nakladatelství B4U Publishing
    Users/Intended Audience NotePro čtenáře od 6 let
    Another responsib. Lebeševa, Daša (Illustrator)
    Subj. Headings srovnávací psychologie * etologie * lidské chování
    Form, Genre populárně-naučné publikace * publikace pro děti
    Conspect159.929 - Srovnávací psychologie
    UDC 159.929 , 591.5 , 159.95 , (0.062) , (0.053.2)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.92 - Duševní vývoj. Srovnávací psychologie
    Document kindBOOKS
    Co mají společného zvířata a lidé
    Lidé mají se zvířaty společného mnohem více, než je na první pohled patrné. A přesně o tom tato knížka je. Ponořte se s námi do světa, kde si společně na podobné shody posvítíme. Mnohá zvířata se stejně jako my učí, používají nástroje, prožívají emoce, mají kamarády a dokážou vyznávat lásku. Hoďte pýchu a předsudky stranou a naučte se ostatní živé bytosti kolem sebe vnímat s respektem a úctou. V mnoha ohledech se od nich totiž máme stále co učit! Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.