Number of the records: 1
Sutherland, Rory, 1965- - Author
Vydání první - 400 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-7555-134-4
Žádná velká věda
Lichtenberg, Lenka - Translator
ekonomie marketing reklama a propagace
populárně-naučné publikaceCall number C 400.786 Umístění 33 - Ekonomie. Ekonomika Uniform title Alchemy. Česky Title statement Alchymie : kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl / Rory Sutherland ; překlad Lenka Lichtenberg Main entry-name Sutherland, Rory, 1965- (Author) Edition statement Vydání první Publication V Brně : Jan Melvil Publishing, 2021 Phys.des. 400 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-7555-134-4 Kč 499,00 National bibl. num. cnb003325773 Edition Žádná velká věda Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy Another responsib. Lichtenberg, Lenka (Translator)
Subj. Headings ekonomie * marketing * reklama a propagace Form, Genre populárně-naučné publikace Conspect 33 - Ekonomie UDC 659.1 , 339.138 , 658.8 , 33 , (0.062) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 33 - Ekonomie. Ekonomika Document kind BOOKS Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat. Porozumění tomu, co ovlivňuje naše chování, jak vytvořit důvěru ve značku, co je signalizace, jak využít placebo efekt a proč konečně aplikovat poznatky behaviorální psychologie nejen v reklamním, ale v jakémkoliv byznysu, vám Sutherland předá stylem nejzábavnějšího a nejbystřejšího společníka na večírku. Budete se dokonce těšit i na poznámky pod čarou. Ale hlavně získáte odvahu vyzkoušet své nejlepší nesmyslné nápady protěžované racionalitě navzdory. Protože dávají smysl. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1