Number of the records: 1  

První den ve školce

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Piroddi, Chiara, 1982- - Author
    22 nečíslovaných stran : barevné ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-277-0090-5
    Drobek Timovy tipy
      Nuccio, Federica - Illustrator   Vottero, Roberta - Illustrator   Staňková, Vladimíra, - Translator
     mateřské školy
     leporela  publikace pro děti
    Call numberC 400.663 Kartonové listy - leporela
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory k vypůjčeníC 400.663 ČD   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 11.09.2024)C 400.663 b   
    Suché Vrbné vypůjčeno (do 11.09.2024)C 400.663 SV   

    Title statementPrvní den ve školce / text: Chiara Piroddi ; ilustrace: Federica Nuccio a Roberta Vottero
    Main entry-name Piroddi, Chiara, 1982- (Author)
    PublicationPraha : Dobrovský s.r.o., 2021
    Phys.des.22 nečíslovaných stran : barevné ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-277-0090-5
    National bibl. num.cnb003325220
    Edition Drobek (Dobrovský)
    Timovy tipy
    NoteZ italštiny? přeložila Vladimíra Staňková. Kartonové listy
    Users/Intended Audience NotePro děti od 3 let
    Another responsib. Nuccio, Federica (Illustrator)
    Vottero, Roberta (Illustrator)
    Staňková, Vladimíra, 1987- (Translator)
    Subj. Headings mateřské školy
    Form, Genre leporela * publikace pro děti
    Conspect821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821-93 , 373.24 , (0.025.2)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruKartonové listy - leporela
    Document kindBOOKS
    Obrázková knížka o prvním dni ve školce je určena pro společné čtení dětí a rodičů. Jak můžeme dětem pomoci zvládnout jejich první den ve školce? Tim, hlavní postava této knížky, navrhuje pět zábavných a nápaditých postupů, které může jednoduše vyzkoušet každé dítě. Kniha se však také obrací přímo na rodiče a přináší pět jednoduchých rad, jak dětem pomoci, aby se na svůj první den ve školce připravily. Nakladatelská anotace. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.