Number of the records: 1
Přidalová, Kateřina - Author - Photographer
Vydání první - 188 stran : barevné ilustrace ; 22 cm
ISBN 978-80-88308-28-7
Bachorík, Jakub, - Illustrator Šantavá, Helena, - Illustrator
design
populárně-naučné publikace publikace pro dětiCall number C 400.985 Umístění 7.01 - Teorie umění Title statement Co je vlastně design? / napsala Kateřina Přidalová ; nakreslil Jakub Bachorík ; designovala Helena Šantavá Main entry-name Přidalová, Kateřina (Author) (Photographer) Edition statement Vydání první Publication V Praze : Vysoká škola uměleckoprůmyslová, 2021 Phys.des. 188 stran : barevné ilustrace ; 22 cm ISBN 978-80-88308-28-7 National bibl. num. cnb003276930 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy Users/Intended Audience Note Pro čtenáře od 12 let Language note Anglické resumé Another responsib. Bachorík, Jakub, 1994- (Illustrator)
Šantavá, Helena, 1978- (Illustrator)
Subj. Headings design Form, Genre populárně-naučné publikace * publikace pro děti Conspect 7.01/.09 - Umění 0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná) UDC 7.05 , (0.062) , (0.053.2) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 7.01 - Teorie umění Document kind BOOKS Kniha Co je vlastně design? je určena pro laického čtenáře a čtenářku od 12 let. Jedná se o populárně naučnou publikaci, která právě jim hravou formou přibližuje oblast designu na mnoha názorných příkladech. Autoři nabízí vtipnou formou vhled do problematiky designu, zvažují, čím vším design je a čím není, kde může pomoci a kde naopak selhává. Publikace představuje kulturní, společenské, ekonomické a umělecké roviny designu, komentuje současný design, neváhá se obracet do historie a má potenciál oslovit širokou veřejnost. Kniha otevírá čtenářům rozmanitý svět těch, kteří design tvoří, a zároveň je také o nás, uživatelích. Vyprávěním, otázkami, kresbami i fotografiemi autoři vybízí čtenáře a čtenářky, aby sami – kriticky a kreativně – prozkoumávali tento okouzlující obor. Grafika Helena Šantavá. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1