Number of the records: 1  

Firmy, které se rozhodly být skvělé

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Collins, James C. 1958- - Author
    První české vydání - 303 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN 978-80-271-3026-9
      Hansen, Morten T. - Author   Šikýř, Martin, - Translator
     podnikání  tvůrčí myšlení  management inovací  úspěch v podnikání
     monografie
    Call numberC 400.970
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Firmy, které se rozhodly být skvělé
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 400.970   

    Varying form of titleZapomenuté příběhy Main entry-name Marek, Lukáš (Author) Phys.des.ilustrace NoteSeriál: Zapomenuté příběhy. 3 fotografie Another responsib. Kubeš, Slavomír, 1969- (Photographer)
    Source document Mladá fronta Dnes - Jihočeské vydání. -- ISSN 1210-1168. -- Roč. 27, č. 118 (20.05.2016), s. 13.
    Uniform title Great by choice. Česky
    Title statementFirmy, které se rozhodly být skvělé / Jim Collins, Morten T. Hansen ; překlad Martin Šikýř
    Main entry-name Collins, James C. (James Charles), 1958- (Author)
    Edition statementPrvní české vydání
    PublicationPraha : Grada, 2021
    Phys.des.303 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-271-3026-9
    National bibl. num.cnb003327044
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Another responsib. Hansen, Morten T. (Author)
    Šikýř, Martin, 1974- (Translator)
    Subj. Headings podnikání * tvůrčí myšlení * management inovací * úspěch v podnikání
    Form, Genre monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.114 , 159.954/.955 , 005.342 , 658:17.024.4 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Firmy, které se rozhodly být skvělé
    Deset let po celosvětově úspěšném bestselleru „Jak z dobré firmy udělat skvělou“ přichází Jim Collins s dalším průkopnickým dílem, ve které si klade otázku, proč některé firmy v nejistých časech nebo dokonce v chaosu prosperují, zatímco jiné strádají? Na základě devítiletého výzkumu podpořeného důkladnou analýzou a naplněného poutavými příběhy Collins a jeho kolega Morten Hansen představují principy budování skvělé firmy v nepředvídatelném, bouřlivém a rychle se měnícím prostředí. Tato kniha je klasický Collins: polemizující, empirický a povznášející. Spolu s Hansenem přesvědčivě ukazují, že i v nejistém a chaotickém světě je dosažení úspěchu otázkou volby, nikoliv náhody. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.