Number of the records: 1  

Minecraft

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Milton, Stephanie - Author
    První vydání - 39 stran : barevné ilustrace ; 31 cm
    ISBN 978-80-252-4863-8
      McBrien, Thomas - Author   Mr Misang - Illustrator   Zavadil, Vilém - Translator
     počítačové hry  Minecraft (hra)  rozvoj pozornosti
     pracovní sešity  publikace pro děti
    Call numberB 110.854
    Umístění 795 - Počítačové hry. Elektronické hry
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory vypůjčeno (do 04.12.2024)B 110.854 ČD   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 25.11.2024)B 110.854 b   
    Vltava vypůjčeno (do 06.12.2024)B 110.854 Va   

    Uniform title Catch the creeper. Česky
    Title statementMinecraft. Chyť creepera a další moby / překlad Vilém Zavadil
    Portion of titleChyť creepera a další moby
    Main entry-name Milton, Stephanie (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationV Praze : Egmont, 2020
    Phys.des.39 stran : barevné ilustrace ; 31 cm
    ISBN978-80-252-4863-8
    National bibl. num.cnb003259341
    NotePřeloženo z angličtiny. Název z obálky. Napsali Stephanie Milton a Thomas McBrien ; ilustroval Mr Misang. Nad názvem: Mojang
    Users/Intended Audience NotePro čtenáře od 8 let
    Language noteČeský text
    Another responsib. McBrien, Thomas (Author)
    Mr Misang (Illustrator)
    Zavadil, Vilém (Translator)
    Another responsib. Mojang AB (firma) (Creator)
    Subj. Headings počítačové hry * Minecraft (hra) * rozvoj pozornosti
    Form, Genre pracovní sešity * publikace pro děti
    Conspect795 - Elektronické hry
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC 795 , 159.952 , (076.1) , (0.053.2)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru795 - Počítačové hry. Elektronické hry
    Document kindBOOKS
    Vydej se na pomoc pěti průzkumníkům, kteří loví nepolapitelné moby. Lov se ovšem příliš nedaří, a tak zoufale potřebují, aby jim někdo pomohl splnit jejich úkol! Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.