Number of the records: 1  

Public relations a zpravodajství

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Tomandl, Jan, 1980- - Author
    1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2012 - 152 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-87500-28-6
    21. století
     masmédia  žurnalistika  zpravodajství  public relations
     monografie
    Umístění
    Public relations a zpravodajství
    Title statementPublic relations a zpravodajství : vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii / Jan Tomandl
    Portion of titleVliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii
    Main entry-name Tomandl, Jan, 1980- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataZlín : VeRBuM, 2012
    Phys.des.152 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-87500-28-6
    National bibl. num.cnb002430868
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings 21. století * masmédia - 21. století * žurnalistika - 21. století * zpravodajství - 21. století * public relations - 21. století
    Form, Genre monografie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 316.774 , 070 , 070.431 , 659.4 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Public relations a zpravodajství
    Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.