Number of the records: 1  

Muzea a galerie

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bačuvčík, Radim, 1975- - Author
    1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2013 - 124 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-87500-34-7
    2012 2011-2020
     muzea  galerie  marketing kultury  spotřebitelské chování
     monografie
    Title statementMuzea a galerie : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012 / Radim Bačuvčík
    Main entry-name Bačuvčík, Radim, 1975- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataZlín : VeRBuM, 2013
    Phys.des.124 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-87500-34-7
    National bibl. num.cnb002466874
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings 2012 * 2011-2020 * muzea - Česko * galerie - Česko * marketing kultury - Česko * spotřebitelské chování - Česko - 2011-2020
    Form, Genre monografie
    Conspect316.7 - Sociologie kultury. Kulturní život
    UDC 069 , 72/76:069 , 316.7:658.8 , 366.1 , (437.3) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o výstavy a výtvarné umění zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského prostředí), preference konkrétních typů muzejních prezentací a druhů výtvarného umění, okolnosti návštěv obou typů kulturních prezentací (s kým je respondenti navštěvují, kdo je iniciátorem návštěv), asociace, které si lidé s těmito oblastmi kultury spojují a konečně souvislosti všech výše zmíněných proměnných s rodinným stavem, vzděláním či profesí, jíž se člověk věnuje. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.