Number of the records: 1
Hudba v televizní reklamě
Bačuvčík, Radim, 1975- - Author
1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2013 - 166 s. ; 21 cm + 1 CD
ISBN 978-80-87500-39-2
2005-2011 2001-2020
reklama a propagace marketingová komunikace televizní reklama hudba v reklamě
monografieUmístění Title statement Hudba v televizní reklamě : struktura hudební složky reklam v českých televizích / Radim Bačuvčík Portion of title Struktura hudební složky reklam v českých televizích Main entry-name Bačuvčík, Radim, 1975- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Zlín : VeRBuM, 2013 Phys.des. 166 s. ; 21 cm + 1 CD ISBN 978-80-87500-39-2 National bibl. num. cnb002510318 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Language note Anglické resumé Subj. Headings 2005-2011 * 2001-2020 * reklama a propagace * marketingová komunikace * televizní reklama - Česko - 2001-2020 * hudba v reklamě - Česko - 2001-2020 Form, Genre monografie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 , 658.8:316.77 , 659.1:654.198 , 659.1:78 , (437.3) , (048.8) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1