Number of the records: 1  

Hudba v televizní reklamě

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bačuvčík, Radim, 1975- - Author
    1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2013 - 166 s. ; 21 cm + 1 CD  
    ISBN 978-80-87500-39-2
    2005-2011 2001-2020
     reklama a propagace  marketingová komunikace  televizní reklama  hudba v reklamě
     monografie
    Umístění
    Hudba v televizní reklamě
    Title statementHudba v televizní reklamě : struktura hudební složky reklam v českých televizích / Radim Bačuvčík
    Portion of titleStruktura hudební složky reklam v českých televizích
    Main entry-name Bačuvčík, Radim, 1975- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataZlín : VeRBuM, 2013
    Phys.des.166 s. ; 21 cm + 1 CD
    ISBN978-80-87500-39-2
    National bibl. num.cnb002510318
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings 2005-2011 * 2001-2020 * reklama a propagace * marketingová komunikace * televizní reklama - Česko - 2001-2020 * hudba v reklamě - Česko - 2001-2020
    Form, Genre monografie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 659.1 , 658.8:316.77 , 659.1:654.198 , 659.1:78 , (437.3) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Hudba v televizní reklamě
    Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.