Number of the records: 1
Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím 2. stupeň ZŠ
Budínová, Irena - Author
72
ISBN 9788026608035, ISBN 9788026608073
matematika zlomky učivo základních škol
učebnice základních školTitle statement Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím 2. stupeň ZŠ Main entry-name Budínová, Irena (Author) Publication Praha (Česko) : Albatros Media, 2021 Phys.des. 72 ISBN 9788026608035 9788026608073 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Subj. Headings matematika * zlomky * učivo základních škol Form, Genre učebnice základních škol Conspect 51 - Matematika 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 373.3.016 , 511.13 , 51 , (075.2) Country Česko Document kind BOOKS Zlomky vaše dítě ani vás nezlomí Jak na problémy s počítáním se zlomky? Jak pomoci dítěti, které např. neustále chybuje při sčítání zlomků a součet čitatelů lomí součtem jmenovatelů zlomků? Jak vysvětlit dělení zlomků? Jaký je vztah mezi zlomky, desetinnými čísly a racionálními čísly? Na tyto otázky dává odpověď druhý díl publikace „Mami, tati, já těm zlomkům nerozumím“. Postupně a názorně jsou vysvětlovány procesy krácení a rozšiřování zlomků, v metodických řadách pak operace sčítání, odčítání, násobení a dělení zlomků. Učivo je procvičováno na příkladech i slovních úlohách. Hravou a příjemnou formou přispívá publikace k tomu, aby se děti mohly zbavit problémů při počítání se zlomky a při pochopení tohoto důležitého učiva. Pokud se dětem podaří zvládnout učivo o zlomcích, nemusí mít v budoucnu problémy při úpravách algebraických výrazů, ale i s rovnicemi a v dalším matematickém učivu, jako je např. kombinatorika nebo pravděpodobnost. - RNDr. Růžena Blažková, CSc., Katedra matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity Mgr. Irena Budínová, Ph.D.: Působí na katedře matematiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, kde vyučuje některé matematické disciplíny a také didaktiku matematiky. Dlouhodobě se zabývá Montessori pedagogikou a výukou matematiky zážitkovou metodou. Orientuje se na práci s matematicky nadanými žáky, ale také se snaží hledat cesty k matematice pro ty žáky, kteří jsou přesvědčeni, že na ni „nemají buňky“. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1