Number of the records: 1
Hudba a my
Bačuvčík, Radim, 1975- - Author
1. vydání - 308 stran ; 21 cm
ISBN 978-80-87500-84-2
2011-2020 2015
hudba hudební styly poslech hudby hudba a společnost marketing kultury spotřebitelské chování
monografieUmístění Title statement Hudba a my : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015 / Radim Bačuvčík Main entry-name Bačuvčík, Radim, 1975- (Author) Edition statement 1. vydání Publication Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016 Phys.des. 308 stran ; 21 cm ISBN 978-80-87500-84-2 National bibl. num. cnb002874902 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Note Na hřbetu označení: VeRBuM 1608 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Language note České a anglické resumé Subj. Headings 2011-2020 * 2015 * hudba * hudební styly * poslech hudby - Česko * hudba a společnost - Česko * marketing kultury - Česko * spotřebitelské chování - Česko - 2011-2020 Form, Genre monografie Conspect 316.7 - Sociologie kultury. Kulturní život UDC 78 , 78.03 , 78.01 , 78.04/.06 , 316.7:658.8 , 366.1 , (437.3) , (048.8) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí pomocí hudby podpořit, doplnit nebo udržet dobou náladu, nebo když chtějí kompenzovat či vyřešit náladu špatnou. Kvantitativní výzkum měl dvě části. První z nich byla zaměřena na zodpovězení otázky, jaký má česká veřejnost postoj ke koncertně provozované hudbě. Druhá část výzkumu byla zaměřena na identifikaci publika jednotlivých hudebních stylů a analýzu a deskripci jejich nákupního chování ve vztahu k vybraným hmotným produktům a službám, stejně jako jejich postoje k určitým společenským tématům. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1