Number of the records: 1
Mezinárodní obchodní jednání
Zamykalová, Miroslava, 1949- - Author
1. vyd. - Praha : Professional Publishing, 2003 - 171 s. ; 21 cm
ISBN 80-86419-28-2
obchodní jednání vyjednávání mezinárodní obchod
jednání mezinárodní zahraniční obchod marketing vyjednávání taktika
příručkyTitle statement Mezinárodní obchodní jednání / Miroslava Zamykalová Main entry-name Zamykalová, Miroslava, 1949- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Professional Publishing, 2003 Phys.des. 171 s. ; 21 cm ISBN 80-86419-28-2 National bibl. num. cnb001199515 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Subj. Headings jednání mezinárodní zahraniční obchod marketing vyjednávání taktika Subj. Headings obchodní jednání * vyjednávání * mezinárodní obchod Form, Genre příručky Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace UDC 316.776 , 339.5 , 659.144.1 , (035) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Jednání se zahraničními obchodními partnery je pro stále více firem běžnou záležitostí. Ne vždy však ti, kteří se zahraničními partnery jednají, dokáží jednat tak, aby tyto partnery plně pochopili a respektovali specifické prvky jejich života, politických či náboženských zvláštností. Naopak ti, kteří tyto zvláštnosti znají a dokáží je při jednání využít, mají úspěch, jsou oblíbeni a dokáží firmě zajistit výhodné zakázky a často i trvalou spolupráci se zahraničními partnery. Kniha Ing. Zamykalové je určena všem, kteří chtějí vést úspěšná obchodní jednání se zahraničními partnery, často cestují a pohybují se v mezinárodním prostředí, nebo pracují v mezinárodních společnostech, v nichž je kontakt s občany jiných států a často i světadílů samozřejmostí. Podnikatelským subjektům umožní posílit profesionalitu při jejich pronikání na zahraniční trhy, a to i na vzdálenější, kulturně odlišná teritoria, manažerům správně komunikovat v rámci multikulturních mezinárodních týmů a studentům mezinárodního obchodu připravit se na budoucí povolání. Všichni by se měli naučit respektovat zvláštní tradice, postupy a zvyklosti charakteristické pro jednotlivé oblasti a zohlednit je ve svém přístupu k zahraničním partnerům. Obchodní partneři, se kterými se setkáváme a jednáme na zahraničních trzích, se mohou lišit svým chováním a jednáním. Nejde jen o otázku etikety, ale i stylu jednání, způsobu vyjadřování a myšlení, přípravy na jednání, přístupu k rozhodování a realizaci závazků apod. Od globálního manažera i jednatele se vyžaduje, aby byl „kulturně vnímavý“, aby tyto odlišnosti předvídal, snažil se je poznat a tolerovat, ale především pochopit a v rámci možností se jim přizpůsobit. Kniha se ve své první části zabývá základními pravidly a přístupy k mezinárodnímu obchodnímu jednání, její druhá část se zaměřuje na hlavní kulturní faktory, které toto jednání ovlivňují, a na vliv těchto kulturních odlišností na způsob vyjednávání zahraničních partnerů v jednotlivých oblastech. Zdroj anotace: Srovname.czLoading…
Number of the records: 1