Number of the records: 1  

Mezinárodní obchodní jednání


  1.  Zamykalová, Miroslava, 1949- - Author
    1. vyd. - Praha : Professional Publishing, 2003 - 171 s. ; 21 cm
    ISBN 80-86419-28-2
     obchodní jednání  vyjednávání  mezinárodní obchod
    jednání mezinárodní zahraniční obchod marketing vyjednávání taktika
     příručky
    Mezinárodní obchodní jednání
    Title statementMezinárodní obchodní jednání / Miroslava Zamykalová
    Main entry-name Zamykalová, Miroslava, 1949- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Professional Publishing, 2003
    Phys.des.171 s. ; 21 cm
    ISBN80-86419-28-2
    National bibl. num.cnb001199515
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headingsjednání mezinárodní zahraniční obchod marketing vyjednávání taktika
    Subj. Headings obchodní jednání * vyjednávání * mezinárodní obchod
    Form, Genre příručky
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    UDC 316.776 , 339.5 , 659.144.1 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Mezinárodní obchodní jednání
    Jednání se zahraničními obchodními partnery je pro stále více firem běžnou záležitostí. Ne vždy však ti, kteří se zahraničními partnery jednají, dokáží jednat tak, aby tyto partnery plně pochopili a respektovali specifické prvky jejich života, politických či náboženských zvláštností. Naopak ti, kteří tyto zvláštnosti znají a dokáží je při jednání využít, mají úspěch, jsou oblíbeni a dokáží firmě zajistit výhodné zakázky a často i trvalou spolupráci se zahraničními partnery. Kniha Ing. Zamykalové je určena všem, kteří chtějí vést úspěšná obchodní jednání se zahraničními partnery, často cestují a pohybují se v mezinárodním prostředí, nebo pracují v mezinárodních společnostech, v nichž je kontakt s občany jiných států a často i světadílů samozřejmostí. Podnikatelským subjektům umožní posílit profesionalitu při jejich pronikání na zahraniční trhy, a to i na vzdálenější, kulturně odlišná teritoria, manažerům správně komunikovat v rámci multikulturních mezinárodních týmů a studentům mezinárodního obchodu připravit se na budoucí povolání. Všichni by se měli naučit respektovat zvláštní tradice, postupy a zvyklosti charakteristické pro jednotlivé oblasti a zohlednit je ve svém přístupu k zahraničním partnerům. Obchodní partneři, se kterými se setkáváme a jednáme na zahraničních trzích, se mohou lišit svým chováním a jednáním. Nejde jen o otázku etikety, ale i stylu jednání, způsobu vyjadřování a myšlení, přípravy na jednání, přístupu k rozhodování a realizaci závazků apod. Od globálního manažera i jednatele se vyžaduje, aby byl „kulturně vnímavý“, aby tyto odlišnosti předvídal, snažil se je poznat a tolerovat, ale především pochopit a v rámci možností se jim přizpůsobit. Kniha se ve své první části zabývá základními pravidly a přístupy k mezinárodnímu obchodnímu jednání, její druhá část se zaměřuje na hlavní kulturní faktory, které toto jednání ovlivňují, a na vliv těchto kulturních odlišností na způsob vyjednávání zahraničních partnerů v jednotlivých oblastech. Zdroj anotace: Srovname.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.