Number of the records: 1
Úvod do marketingu
Chalupský, Vladimír, 1956- - Author
Vyd. 2. - Brno : Zdeněk Novotný, 2003, c2002 - 78 s. : il. ; 30 cm
ISBN 80-86510-69-7
Studijní text pro studium BA Hons
marketing
učebnice vysokých školTitle statement Úvod do marketingu / Vladimír Chalupský Main entry-name Chalupský, Vladimír, 1956- (Author) Edition statement Vyd. 2. Issue data Brno : Zdeněk Novotný, 2003, c2002 Phys.des. 78 s. : il. ; 30 cm ISBN 80-86510-69-7 National bibl. num. cnb001240055 Edition Studijní text pro studium BA Hons Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Note Nad názvem: Fakulta podnikatelská VUT v Brně ; Nottingham Business School the Nottingham Trent University ; IMPS Brno. 90 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy Another responsib. Vysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta
Nottingham Business School
IMPS (firma)
Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8 , (075.8) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1