Number of the records: 1
Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje
Rumpel, Petr, 1964- - Author
Vyd. 1. - Ostrava : Ostravská univerzita, 2003 - 57 s. ; 30 cm
ISBN 80-7042-957-7
Systém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
teritoriální marketing
učebnice vysokých školTitle statement Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje / Petr Rumpel Main entry-name Rumpel, Petr, 1964- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Ostrava : Ostravská univerzita, 2003 Phys.des. 57 s. ; 30 cm ISBN 80-7042-957-7 National bibl. num. cnb001325399 Edition Systém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Note Studijní materiály pro distanční kurz Lokální a regionální rozvoj. 50 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Users/Intended Audience Note Určeno výhradně pro kurzy Celoživotního vzdělávání Moravskoslezska Subj. Headings teritoriální marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 332.146 , (075.8) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Loading…
Number of the records: 1