Number of the records: 1  

V chapadlech murmuru

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Bělíček, Jan, 1986- - Author
    Vydání první - 231 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN 978-80-7637-279-5
    21. století
     světová literatura  literatura a společnost  sociální problémy  krize (společnost)  interpretace a přijetí literárního díla
     eseje
    Call numberC 413.226
    Umístění 82 - Literatura. Literární věda
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 413.226   

    Title statementV chapadlech murmuru : jak číst literaturu krize / Jan Bělíček
    Main entry-name Bělíček, Jan, 1986- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationV Praze : Paseka, 2022
    Phys.des.231 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN978-80-7637-279-5
    National bibl. num.cnb003429333
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Subj. Headings 21. století * světová literatura - 21. století * literatura a společnost - 21. století * sociální problémy - 21. století * krize (společnost) - 21. století * interpretace a přijetí literárního díla
    Form, Genre eseje
    Conspect821.09 - Literatura v různých jazycích (o ní)
    UDC 821(100) , 82:316.3 , 364.6 , 316.422.6 , 82.07 , (0:82-4)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru82 - Literatura. Literární věda
    Document kindBOOKS
    Knížka literárního kritika a novináře zkoumá, jak současná světová literatura reaguje na komplexní společenské problémy dnešního světa.Prostřednictvím esejistických textů a množství ukázek pátrá autor po tom, jak se současná literatura vypořádává s tématy, jakými jsou nejistota, úzkost, rasa, multikulturalismus, gender či krize identit. Jejich odraz v soudobé literární tvorbě analyzuje v dílech autorů, jako jsou Elena Ferrante, Karl Ove Knausgård, André Aciman, Édouard Louis, Leïla Slimani a mnozí další. Publikace vychází ze stejnojmenného literárního podcastu. Zdroj anotace: Národní knihovna České Republiky
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.