Number of the records: 1  

Kytarová první třída

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Stachak, Tatiana, 1973- - Author
    1. vyd. - Praha : Bärenreiter, 2013 - 125 s. : barev. il. ; 31 cm
    979-0-2601-0710-6
      Flis, Małgorzata - Illustrator   Kamenská, Klára, - Translator   Hanzlová, Karla - Translator
    21. století
     hra na kytaru  školy (hudba)
     učebnice hudebních škol
    Kytarová první třída
    Info** Document on Order **
    Uniform title Kytarová první třída
    Title statementKytarová první třída učebnice hry na klasickou kytaru = Gitarová prvá trieda : učebnica hry na klasickú gitaru / Tatiana Stachak ; ilustrace Małgorzata Flis ; [z polského originálu přeložila Klára Pergelová a Karla Hanzlová]
    Par.titleGitarová prvá trieda
    Main entry-name Stachak, Tatiana, 1973- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Bärenreiter, 2013
    Phys.des.125 s. : barev. il. ; 31 cm
    ISMN979-0-2601-0710-6
    NotePřeloženo z polštiny. Terminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteČeský a slovenský text
    OriginalGitara pierwsza klasa
    Another responsib. Flis, Małgorzata (Illustrator)
    Kamenská, Klára, 1981- (Translator)
    Hanzlová, Karla (Translator)
    Subj. Headings 21. století * hra na kytaru * školy (hudba) - Polsko - 21. století
    Form, Genre učebnice hudebních škol
    Conspect787 - Hudba pro strunné a smyčcové nástroje
    UDC 787.61.02:371.671 , (437.3) , (075)78
    CountryČesko
    Languagečeština ; slovenština
    Document kindBOOKS
    Kytarová první třída
    Kytarová první třída, 1. díl dvoudílné učebnice, je určena pedagogům a jejich žákům v prvních ročnících ZUŠ. Zkušená polská skladatelka a kytaristka Tatiana Stachak pojímá začátky hry na kytaru s velkou invencí a mimořádným pochopením pro fantazijní a otevřený svět dětského myšlení a cítění. Moderní učebnici charakterizuje kreativní přístup ve všech směrech. Nabízí široký výběr jednoduchých skladbiček či známých písniček a cvičení, která jsou zaměřena na řešení jednotlivých technických problémů, ale nejsou samoúčelná. Nenásilnému rozvíjení technických dovedností žáka pomáhá logické řazení výukového materiálu se stoupající náročností na hráčské dovednosti malého kytaristy. Novátorský přístup kytarové školy Tatiany Stachak spočívá především v aktivním zapojení pedagoga do hry od první hodiny výuky. Žák hraje v duu se svým učitelem již na prázdných strunách a takto chytře podchycený zájem dítěte se nemíjí účinkem: od prvního doteku s kytarou se tak zábavnou formou rozvíjí rytmické a harmonické schopnosti dítěte a také jeho přirozená muzikalita. K dalším výborným motivačním nápadům Tatiany Stachak patří metoda, jak naučit dítě improvizovat. Přitažlivost výuky podle Kytarové první třídy zvyšuje její mimořádně nápadité výtvarné řešení. Učebnice o 128 stranách je vybavena bohatými barevnými ilustracemi, které vhodně doplňují její hudební obsah. Navíc – noty i slova jsou tištěna ve větší velikosti než je obvyklé a dětem se tak lehčeji a příjemněji čtou. Pro rychlou orientaci v publikaci jsou některá cvičení a skladbičky podbarveny a nechybí ani vysvětlující ikonky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.