Number of the records: 1  

Psychologie reklamy

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Vysekalová, Jitka, 1941- - Author
    5., rozšířené a aktualizované vydání - 360 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    ISBN 978-80-271-3654-4
    Expert
     psychologie reklamy  reklama a propagace  marketingová komunikace
     kolektivní monografie
    Call numberC 413.115
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Psychologie reklamy
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 413.115   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 413.115 v1   

    Title statementPsychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Main entry-name Vysekalová, Jitka, 1941- (Author)
    Edition statement5., rozšířené a aktualizované vydání
    PublicationPraha : Grada Publishing, 2023
    Phys.des.360 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
    ISBN978-80-271-3654-4
    National bibl. num.cnb003510218
    Edition Expert (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteČeské a anglické resumé
    Subj. Headings psychologie reklamy * reklama a propagace * marketingová komunikace
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 658.8:316.77 , (048.8:082) , 659.1 , 159.98:659.1
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Psychologie reklamy
    Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajících se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.