Number of the records: 1
Pohybové činnosti v předškolním vzdělávání
Dvořáková, Hana, 1950- - Author
2. vydání - 146 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-7496-519-7
pohybová výchova předškolní výchova vzdělávací programy
příručkyCall number C 413.356 Umístění 373.2 - Předškolní výchova Title statement Pohybové činnosti v předškolním vzdělávání / Hana Dvořáková Main entry-name Dvořáková, Hana, 1950- (Author) Edition statement 2. vydání Publication Praha : Raabe, [2022] Copyright notice date ©2022 Phys.des. 146 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-7496-519-7 Kč 399.00 National bibl. num. cnb003492279 Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Subj. Headings pohybová výchova * předškolní výchova * vzdělávací programy Form, Genre příručky Conspect 373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání UDC 37.016:793.3 , 373.2 , 371.214 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 373.2 - Předškolní výchova Document kind BOOKS Publikace Pohybové činnosti v předškolním vzdělávání je metodickou příručkou, která se zabývá několika přístupy k realizaci pohybových činností a zejména vhodnými hrami a aktivitami pro rozvíjení těchto dovedností u dětí předškolního věku. První část textu se snaží pomocí příkladů i výkladu osvětlit, jak konkrétními pohybovými činnostmi naplňovat dílčí cíle všech pěti vzdělávacích oblastí RVP PV. Druhá rozsáhlá část se věnuje obsahu pohybových činností vhodných pro předškolní děti a metodice nácviku konkrétních pohybových dovedností. Uvedená kapitola by tedy mohla stát sama o sobě a vztahovat se pouze k pohybovým možnostem dětí. Byla však podřízena členění RVP PV a dílčím cílům oblasti Dítě a jeho tělo, která požadavky na získávání pohybových dovedností a na péči o zdraví formuluje. Další část se obrací k tvorbě školních a třídních vzdělávacích programů a k jejich zhodnocení z hlediska realizace pohybových činností jak v režimu dne, tak i v režimu celé školy, a to ve vztahu k potřebám dětí a pěstování jejich zdraví. V závěru je uveden příklad pohybových činností v tematickém celku jako příklad propojení pohybových a dalších činností v tematickém celku. Publikace je určena zejména pedagogům mateřských škol. Využijí ji i rodiče, nebo studenti středních, vyšších odborných a vysokých škol, kteří se připravují na práci s dětmi předškolního věku. Vhodná je i pro tvorbu programů pro děti s odkladem povinné školní docházky nebo dětí ze sociálně méně podnětného prostředí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1