Number of the records: 1  

Proč žáci nemají rádi školu?

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Willingham, Daniel T., 1961- - Author
    Vydání první - 237 stran : ilustrace ; 26 cm
    ISBN 978-80-908240-3-4
      Šišáková, Jitka, - Translator
     pedagogická psychologie  psychodidaktika  kognitivní psychologie  kognitivní procesy  žáci  myšlení  učení
     monografie
    Call numberB 61.305
    Umístění 37.015.3 - Pedagogická psychologie. Etická výchova
    Proč žáci nemají rádi školu?
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 06.09.2024)B 61.305   
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 13.09.2024)B 61.305 b   

    Uniform title Why don't students like school?. Česky
    Title statementProč žáci nemají rádi školu? : kognitivní psycholog vysvětluje principy myšlení a jejich využití ve třídě / Daniel T. Willingham ; z anglického originálu Why don't students like school? a cognitive scientist answers questions about how the mind works and what it means for the classroom ... přeložila Jitka Šišáková
    Main entry-name Willingham, Daniel T., 1961- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Edukační laboratoř : publishED, 2023
    Phys.des.237 stran : ilustrace ; 26 cm
    ISBN978-80-908240-3-4
    National bibl. num.cnb003554442
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Šišáková, Jitka, 1971- (Translator)
    Subj. Headings pedagogická psychologie * psychodidaktika * kognitivní psychologie * kognitivní procesy * žáci * myšlení * učení
    Form, Genre monografie
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.015.3 , 37.02:159.9 , 159.95:165.194 , 159.95 , 37.011.3-052 , 159.955 , 159.953 , 159.953.5 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.015.3 - Pedagogická psychologie. Etická výchova
    Document kindBOOKS
    Proč žáci nemají rádi školu?
    Text vysvětluje, jak funguje mysl žáků. Učitelům radí, jak žáky přimět k tomu, aby začali kriticky uvažovat. Zdroj anotace: NKP
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.