Number of the records: 1  

Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči

  1. Info** Document on Order **
    Title statementPostupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči / Barbora Bočková
    Main entry-name Bočková, Barbora (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationBrno : Masarykova univerzita, 2017
    Phys.des.146 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-210-8137-6
    National bibl. num.cnb002981570
    Note200 výtisků
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstříky
    Language noteČeské a anglické resumé
    Subj. Headings děti s vadami řeči * vývoj řeči * poruchy řeči * dysfázie * speciální vzdělávací potřeby * alternativní a augmentativní komunikace * logopedická prevence * základní školy - Česko * sociálněpedagogický výzkum - Česko
    Form, Genre monografie
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 316.344.6-056.264-053.2 , 159.946.3 , 616.89-008.434 , 616.89-008.434.3 , 37.04 , 316.772-028.82 , 376-056.264-021.67 , 373.3 , 37.013.42:001.891 , (437.3) , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči
    Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči
    Publikace je zaměřena na problematiku specificky narušeného vývoje řeči (vývojové dysfázie) a možné postupy ve vzdělávání a rozvoji komunikační schopnosti žáků s touto formou narušené komunikační schopnosti. V rámci dílčího výzkumného šetření se oslovení speciální pedagogové, kteří působí na prvním stupni v základních školách logopedických v České republice, vyjadřovali k možnostem využití principů alternativní a augmentativní komunikace v edukaci a logopedické intervenci a také k obtížím ve vybraných oblastech, s nimiž se u svých žáků setkávají. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.